Publiciteit

Vrijwilligerslunch Terra Librata op 23 juli 2022

De officiële opening van ons stukje land is alweer enkele maanden geleden. Onder het genot van een ijsje hebben familieleden, buurtgenoten, een journalist van de Halderbergse Bode en andere belangstellenden op zaterdag 4 juni kunnen zien wat we de afgelopen jaren hebben veranderd aan het weiland in het Bremswegje. Het was heerlijk weer en de opkomst was goed.

Verder hebben we op zaterdag 23 juli onze vrijwilligers getrakteerd op een welverdiende lunch. Leuk om iedereen eens rustig te kunnen spreken en terug te kijken op de afgelopen periode.

Ook leuk is de media-aandacht van de afgelopen maanden: we hebben op 7 juni met een artikel in de Halderbergse Bode gestaan en op 19 augustus in BN-De Stem. We zouden er bijna verlegen van worden!

Nu nog even afwachten wat de droogte met onze nieuwe aanplant heeft gedaan. Dankzij de goede zorgen van onze voorzitter Jan die regelmatig met flessen water de bomen water heeft gegeven, zullen de meeste bomen het wel gered hebben. Extra vocht blijft nog steeds hard nodig. Laat wat ons betreft de regenbuien maar komen!

This entry was posted in Geen categorie. Bookmark the permalink.